Högalidsdejt ikväll ❤

Idag blev det minsann träning med Sara :) En impulsiv sådan, men bra blev det! :)
 
Efter träningen körde vi hem till Högalid, där jag fick låna en skön dusch. Jag vet inte riktigt hur länge jag duschade, men det var lång tid... Man är ju tvungen att passa på att duscha i varmvatten borta, när det är ont om den varan hemma! Haha :)
 
Sen har årets premiärgrillning också ägt rum! ;) Jimmy & Sara bjöd på grillad korv, bröd, potatissallad och grönsaker ikväll. :) Gud så gott! Verkligen en trevlig kväll, som bjudit på väldigt många skratt! Jag vet inte, men nåt fel måste det vara på oss... eller så var vi bara tramsiga o flamsiga ikväll alla tre! :) Stort TACK till er! När jag flyttat till min trädgård, så lovar jag att ni ska bli hembjudna på grillning hos mig också! ❤ 
 
Nä, nu är det nog snart dags att nanna. Måste försöka ta igen lite förlorad sömn.
 
 
"Ibland är livet inte rättvist. Tänker på dig o de dina. ❤ "


Kommentarer
Sara :)

Tack för sällskapet både på träningen och här hemma :) Har haft det såå skoj :) Ja, vi var en aning fnittriga idag, haha!!

Du stod nog i duschen i 20-25 min?! :) Det gäller att passa på när man inte betalar värmen själv ;) Ibland blir det så länge för mig också, underbart!!

2013-04-02 @ 11:21:00
URL: http://saralofvendahl.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0