Flyttröra & träning

Det börjar dra ihop sig för flytt, jag vet inte om ni hängt med i mitt snack... men om en månad ska denna tjejen flytta "hem" igen ;-) Bort från lilla Furulund & ner till Kävlinge istället... Och ja, det är nästan hemma för det är halvvägs ut i Rinnebäck! :-)
 
Ser fram emot att lämna denna hålan, men det är jobbigt nu sista månaden då här är en farlig röra! Och då har jag knappt börjat vad det känns som! Men eftersom här redan är rörigt av en anledning så ger det mig inga direkta anledningar till att städa då det knappt känns lönt :-)
 
Ikväll ska jag ta mig i kragen & träna! Inte tränat på typ 10 dgr, behövde nog en paus... även om motivationen inte är 100% nu heller så måste jag göra det ikväll. Kan inte bara ligga på latsidan... Äter för mycket godis för det ;-) Nä, men börjar lugnt... man behöver inte träna 5-6 ggr i veckan, bara man själv är nöjd! :-)


Kommentarer
Sara :) :)

Ohh vad jag ser fram emot din flytt! Haha, kanske inte just själva flytten men det faktum att du kommer att bo närmre mig och alla cider/vinkvällar i din trädgård som kommer att komma :) :) Wiiee! Det är kul när man har något att se fram emot, visst?!

Kärlek till dig <3

2013-03-25 @ 23:05:59
URL: http://www.saralofvendahl.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0