Måndag!

Kom hem vid 7,30 imorse efter en tur med Markus lastbil inatt. Fick jag uppleva lite av det livet också. Jag sov iofs hela vägen från Jönköping inatt, bra dumt att ställa om dygnet ju :)

Köpte med oss frallor hem som vi käkade innan Markus hoppade ner under täcket.

Själv tänkte jag betala lite räkningar nu och sen ska jag va o klippa mig 12,30. I em när Markus vaknar blir det en tur till Nova :) Och ikväll tänkte jag ta mitt fläsk till gymmet o vara duktig i en timmes tid! Förra veckan blev det två träningstillfällen... För lite! Jag tänker inte gå o bli tjock nu, icke! ;)

Nä, ha en bra dag!! Det tänker jag ha!


Puss o kram




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0