Bästa helgen! ❤

I fredags bjöds det på förfest med grillning hemma hos Sara & Jimmy. Det enda konstiga var att Sara inte va där ;) Kl 22 åkte vi in till Lund för att möta henne och hennes studentkompisar på Mejeriet. Vissa var redan bra i gasen där ;-) Man låg ju efter hela kvällen! Åkte hem vid 2 tiden, då Markus va inne o hämtade.

Och honom hade jag saknat & längtat efter hela veckan! Inte kul alls när han jobbar borta :( Så de va riktigt skönt att få ha honom hemma igen ❤

I lördags körde Markus och hämtade sina barn, sen började vi dagen med god frukost tillsammans hos mig. :)
In till Malmö o lämnade L på kalas sen tillbringade vi några timmar på Emporia. Innan vi körde till Furulund igen spelades det minigolf :) Kul! God mat på Milas & sen avslutade vi kvällen med jordgubbar o film i soffan.

Igår blev det en tur till Ikea, och lite roadtrip :) Kom hem på eftermiddagen då mina bröder kom på besök båda två :) Grillade gott och blev en himla bra kväll!! :)

Verkligen en kanonbra helg!! ❤❤❤ Längtar hem till M nu! Får passa på att mysa massa denna vecka, för på söndag åker han igen:((

Xoxoxo





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0