Överraskad!

Ibland blir det inte alls som man trott...!! Trodde att en mysig kväll väntade hemma hos Celle tillsammans med Sara! Lite mat... Lite kaffe... Kanske en film, ja eller bara snack & skratt i soffan...! ICKE! Nänä...

Väl på Jakobsgatan insåg jag hur lurad jag blivit! Ballonger hängandes i lampor & dörrkarmar! :) Middagen på spisen, paketen på bordet & ett fint laminerat kort till mig där det stod vad som väntade oss resten av kvällen!! :)

Tack tjejer för en oerhört oanad men så uppskattad överraskning! Ni är ta mig tusan bäst!! :) God mat, härliga vänner & en bra bio! Fick dessutom presenter hemma, två jättefina skålar - vi får se om det blir godis i dom eller vad det blir haha, och en fin diskmedelspump som kommer passa så fint in i mitt nya kök! TACK FÖR ALLT!!!! ❤ Jag Älskar Er!! Ni är helt otroliga!



Kommentarer
Sara :) :)

Du är värd det bästa gumman!! Vi älskar dig <3 VI TRE!!

2013-03-27 @ 22:01:13
URL: http://www.saralofvendahl.blogg.se
Jennie

Så kul :D
Överraskningar är alltid uppskattat och man blir så lycklig av dom :)

2013-03-28 @ 05:16:40
URL: http://www.jennieklang.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0