Torsdag...

Idag har jag varit ledig inför kommande jobbhelg.

En skön sovmorgon med Markus, sen en gofrulle med varma baguetter :)

Hade sett fram emot en hel dag tillsammans, tyvärr åkte M på jobb. Så efter frukost å lite slapp körde vi till Furulund för att hämta kläder & sen blev det mjukglass på Sibylla :)

När M körde till jobb åkte jag ut till Centan ett tag... Ett par trosor kom jag hem med! Att de ska va så svårt att hitta en klänning!

Ikväll har jag och Sara J powerwalkat en timme :) Så härligt väder!

Hunnit tvätta undan massa oxå...

Ikväll blir det till att sova ensam igen, men får i alla fall två nätter i helgen tillsammans! ❤ (Man ska va glad för de lilla...)

Imorgon fm ska jag ha frukostdejt med Sara L! Ser jag fram emot! Min duktiga socionom-vän! :) Klar med sin utbildning idag, efter att ha kämpat hårt i 3,5 år! Så grym kompis har jag!! ;) ❤ Grattis vännen!! Och lycka till! :)

Dags att lägga lakan i sängen... Snart sovdags tror jag! Ha de gott....



Kommentarer
Sara :) :)

Tack för fina ord vännen <3 Blir varm ända in i hjärtat!! Tack för att du har funnits där vid min sida under alla dessa år :) :) Du är en sann vän, som jag aldrig vill förlora (och aldrig tänker göra för den delen heller!!) hihi.. Längtar till imorgon!! KÄRLEK

2013-05-30 @ 22:42:07
URL: http://www.saralofvendahl.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0