Lösenord!

Kommer till att sätta lösenord på bloggen i dagarna. Jag skriver inte för omgivningens skull, jag skriver för min egen. Och anledningen till att jag vill sätta ett lösenord, är för att då vet jag vem som läser min blogg... Som det är idag vill jag inte delge er allt om mitt liv, för jag vill inte att alla ni som aldrig ger er till känna vet allt om mig..
 
Det finns dom som inte har nåt alls med mig att göra... Och dom som bara är inne på bloggen för att snoka... Är man inte inne o besöker min blogg av "rätt" anledning så har man heller inte här att göra.
 
Ni får hemskt gärna messa mig på facebook om ni vill fortsätta läsa min blogg..


Kommentarer
Stefan (saras pappa)

Hej,vill gärna ha lösen till din sida..Går bra maila den till mig..
Har inte FB (hihi)

2013-03-25 @ 22:51:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0