I'm alajv! ;)

Märks att jag har haft dåligt med tid för bloggandet. Är ju i flyttagen å till helgen är det dags! :) Dom sista dagarna (lör kväll) har jag dessutom varit sjuk. Feber & magsjuka. Livat värre! Det värsta var ändå att jag fick ställa in Takida i sön kväll med Celle! VÅR GREJ som vi sett fram emot! :'( Men som Celle sa, vi har hela livet på oss att skaffa oss minnen tillsammans! ❤

Förutom sjukdom å flytt så finns det någon annan som tar lite tid från mig :) Det bästa av allt är att ha varann väldigt... Väldigt nära :) Han kom till och med när jag var sjuk för att ta hand om mig; hade soppa med sig och frågade om han skulle handla hem om det var nåt jag ville ha :) Bästa "grannen" jag vet.. Tss.

Blev ett tidigt blogginlägg idag, men legat vaken ett tag nu.

Imorgon blir det jobb igen! Mår mycket bättre nu! Bara en konstig klump i halsen, vet inte vad de beror på de där.

Ha en bra dag!




Kommentarer
Sara :) :)

Wiihhoo!! Äntligen ett blogginlägg ;) Alltid kul att läsa! Längtar tills eftermiddag <3 <3 <3

2013-04-16 @ 08:10:19
URL: http://www.saralofvendahl.blogg.se
Jennie

Åh va mysigt med en bra "granne" ;P
Hoppas du mår bättre nu, kul med ett inlägg...var inte beredd på det när jag klicka in här:P

2013-04-16 @ 10:45:18
URL: http://www.jennieklang.blogg.se
Sara :) :)

Är du fortfarande ALAJV??!! ;) Haha!!

2013-05-12 @ 15:30:13
URL: http://www.saralofvendahl.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0