Trettio år fyllda. ❤

Oj vad uppvaktad man blev i förra veckan!
 
I tisdags av mina två raringar, Sara och Celle :) I onsdags blev jag uppvaktad av mina arbetskamrater; en superfin ljuslykta att ha på golvet och en stor bukett med trettion tulpaner i :) Blev så himla glad!
 
I torsdags kväll var jag iväg i Lund för att träffa Anna. Vi lärde känna varann i gymnasiet då vi gick samma klass, och det är ju kul att man fortfarande har kontakt med dom man umgicks flitigt med på "den tiden", även om det inte blir lika ofta nu. Vi tog i alla fall en god fika inne på Espresso House och satt och snackade en lång stund.
Sen som present bjöd Anna mej på bion vi skulle se; senaste Johan Falk filmen. Hade en supertrevlig kväll & filmen var kanon!
 
I fredags fyllde jag år. Hade unnat mig en ledig dag på schemat. Jag vaknade upp till snö, mindre kul. :) Hade kalas för familj & släkt på kvällen där, även så var Ann och Nathaniel hos mig på min dag! ❤ 
Åh vilket kalas! God mat, vin, skratt, blommor å sång, presenter :) Fick äntligen "mitt" fruktfat från IKEA som jag spanat på i några år :) (Tack Ann!!) Av pappa & Gunilla fick jag ett halsband med ett handgjort hängsmycke i silver av Pär Norling. Och av resterande; - mamma, Ingvar, bröderna, farmor, farfar, Carina, Christel & Anders m familj, så fick jag en veckas semester! ;-) Det var då jag tappade hakan och var tvungen att sopa upp den från golvet typ!
 
Så, den 30 augusti åker jag och mitt resesällskap (Mamma❤ ) till Mallorca för en veckas sol & bad! Jag har aldrig varit på Mallorca så det ska bli spännande, har bara hört att det ska vara en mycket vacker ö. :)
 
Cala Mayor, hit ska vi :-) Några kilometer ifrån Palma. :)
 
 
TACK ALLA FÖR ER UPPVAKTNING! Betyder jättemycket, och man blir helt varm i hjärtat av er omtanke! ❤ 


Kommentarer
Veronica

Härligt! Hoppas ni får en underbar resa! :)) kram

2013-04-01 @ 23:41:04
Sara :)

Du förtjänar all uppvaktning snäckan och du är värd varenda present!! <3 Jag är dock lite avis på dig som ska få åka till Mallis, där är sjukt fint! :)

KÄRLEK!!

2013-04-02 @ 11:19:07
URL: http://saralofvendahl.blogg.se
Sara, Vilja och Juni

Det är så fint på Mallis. Vi ska dit i sommar, tror att Cala Mayor ligger bredvid byn vi ska till :-)

2013-04-03 @ 23:01:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0