Flytt, resan & kärleken ❤

Ja, som ni vet har jag varit väldigt frånvarande på bloggen under lång tid ;) Roligt att det finns underbara läsare som ännu går in då o då i hopp om att jag ska ha uppdaterat! :) Då kommer jag göra er glada genom ett inlägg även idag :)

Jag får väl uppdatera er lite om det "ena och det andra" ;) 2013 måste verkligen vara MITT år! :)

Jag har flyttat till en stor, fin lägenhet som jag fullkomligt älskar!! Någon vecka innan jag flyttade så träffade jag världens finaste kille, min Markus. Tro mig, han har fått kämpa lite, men han fick mig visst på fall till sist ;)

Hjärtat kom med idéen om en veckas solsemester i Turkiet, då det i princip är hans enda semester denna sommaren :-/ Och tja, jag hade redan tagit mig ledigt så det passade ju bra :) Vi hittade en BILLIG all inclusive resa till Alanya så vi bokade och sex dagar senare satt vi på flyget! :)

Hade en riktigt mysig vecka tillsammans... Sol, bad, shopping, lite fest, utflykter blev det :) Träffade ett trevligt par också som vi umgicks med och som vi ska träffa här hemma sen :)

Tänk hur allt bara kan vända? Saker och ting ordnar faktiskt upp sig i slutändan! :) Jag är glad & lycklig! Jag har dom bästa vännerna och den finaste, mest omtänksamma pojkvännen! ❤



Kommentarer
Milla

Vad härligt att läsa! Ibland faller allt bara på plats. När man minst anar det. Stort lycka till med både kärleken och ditt nya boende.
Kram

Svar: Tack kära Milla! :)
Rebecca

2013-05-27 @ 09:00:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0