En bra söndag med jobb, sol & underbart sällskap!

Haft en superbra dag! Jobbat dock, men fick gjort massor och massor av bra saker. :-) Och att solen har lyst och det har varit varmt och skönt är helt underbart!

När jag kom hem, bytade jag om till svalare kläder... Jättevarmt ute i eftermiddags ju. Tänkte att jag skulle försöka mig på en skön promenad, men blev klok på rätt fort att det verkligen inte skulle gå. Gick ner till Konsum i Furulund och hem igen. Vi snackar kanske max 1 km... Det tog mig 25 min. Det har känts någorlunda i benet hela dagen fram tills man kom hem, men så har man också gått en hel dag och blir trött i benet... Nu har jag köpt hem Voltaren gel i alla fall... Ska testa med den och se.

Ikväll har jag haft min fina Jenny och hennes Micke på mat. Vi käkade lasagne och lite grönsallad. Supergott! Sen blev det kaffe, film och lite god glass. (Eller lite mer än lite kanske... hehe.) Så nu har man testat GB's ½ liters Nogger & Krokant. Goda båda, krokanten var rätt söt, men Noggern smakade som Nogger ska. Mums!

Nä, nu ska jag se en film till tänkte jag, för att sen sova gott. Ledig dag imorgon, och då är det äntligen dags för att KLIPPA SIG! Wiihoo!! ;-)

xoxo


Kommentarer
Jenny

Tack så JÄTTE MYCKET för goood maud, kaffe, glass & massa mys! <3

2011-08-22 @ 01:22:04
URL: http://kosbruden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0