Förlåt

Jag vet att jag varit fruktansvärt dålig på bloggandet den här veckan, men har haft fullt upp med annat. Annat som jag inte kan, och inte vill dela med mig av.
Denna helgen är jag "långledig", tre dagar istället för två. Det är UNDERBART! Igår vaknade jag dock av mig själv kl 7. Mindre kul en ledig dag, men men. Vid 10 tiden kom Jenny hit i alla fall. Då käkade vi frukost tillsammans framför VBÅ. Därefter la vi oss i varsin hörna i soffan och satte på en film. :)
Jag höll på att springa upp och ner från tvättstugan under tiden. Man får en hel del tvätt kan jag säga när man inte tvättat på tre veckor. :-P Och dessutom inser man hur mkt kläder man har!
Efter filmen fixade jag Jennys hår så gott det gick. (Det är inte lätt att göra nåt "kul" med en kortklippt frisyr!)

Igår kväll blev det ett besök på Malmöfestivalen tillsammans med Izza & Kenny. Så det blev ett besök i alla fall detta året! ;) Både jag och Izza sa att festivalen verkligen inte är densamma. Den är verkligen LITEN numera. Vi fick i alla fall se "Maskinen" och "The Ark" på Stortorget. Och dom var bra båda! Käkade varsin halal-kebab (Mycket god! Måste vara för att det var just halal.... [...]) och tog varsin öl. Öl tillhör ju ändå festivaler! :)
Tack vänner för en trevlig kväll! :))
Ikväll blir det ett besök i Eslöv. Jag har inte träffat Ann & Nathe på sjukt länge... blir ju så ibland tyvärr. Men ikväll ses vi!! :-)
xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0