Härligt med lediga dagar då man får mycket gjort!

Gudomligt skönt med en ledig dag idag!

Sovmorgon till 10.30. Inte riktigt meningen att sova "så" länge, men jag antar att jag behövde det. Blev som vanligt en god frukost i soffan framför "Våra Bästa År". (Ja, jag vet... Sämsta programmet som finns, men det är ett måste när man är ledig. Det är farligt att frångå sina rutiner!!"

Jag har hunnit storstäda hela lägenheten! Dammat, dammsugat, moppat golv. Det blev dessutom ett ICA besök för att fylla på kylskåpet, så nu har man en massa gott hemma igen! :) Bara att välja och vraka!

Tandläkarbesök i eftermiddags. Och det gick skitbra! Var så nojig över det innan jag satte mig i stolen... Jag var inte rädd för tandläkaren när jag var yngre, men på senare år har man råkat ut för tandläkare som varit så hårdhänta och burdusa, så jag skyller rädslan på dom. (Man kan FAN ta det lugnt, man behöver inte slita och ha jävligt brått!)

Ikväll var det så skönt väder, så jag tänkte att jag ville ut och testa mitt knä. En skön löprunda i lagom tempo. Ja, jo... Det var jätteskönt ute... Men jag kände mig stel som en pinne, och ont hade jag. Jag har ändå vilat i en HEL vecka nu, och dom två sista dagarna har knäet känts någorlunda bra ändå... men icke. FAN. Så, jag vet inte... Lite mer vila, ev köra powerwalks istället ett tag.

Imorgon är det jobb igen. Jobb hela helgen, men det ska nog flyta på bra. Brukar ju göra det...

Längtar till måndag... LEDIG, och ÄNTLIGEN ska jag få lov att gå till frisören och klippa mig!! Wihooo!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0