Jävla knä!

Ledsen och irriterad över mitt ben idag. Det kändes någorlunda okej igår, fram tills på kvällen. Då började det göra ont igen, och jag haltade mig fram.

Jag är riktigt inne i det här med att röra mig och motionera just nu, och då vill man liksom rida lite på vågen. Det blir ett beroende, och det är bra tycker jag. Bättre att röra på sig, än att sitta still. Det blev 2 dgr denna veckan bara, men jag kan ju varken powerwalka eller springa som det är nu. :(

Hoppas det går över snart. Vill inte, och det är dumt att anstränga det just nu. Rätt vad det är, har man kanske en inflammation i knäet istället.

...






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0