Kräftskiva tonajt!

Jag hade rätt... Vilodag för knäet även idag. Buh, det känns minsann.

Ikväll är det kräftskiva hos Jenny & Micke! Ska bli superroligt! Och kräftor är aldrig fel... Inte vin heller för den delen! ;) Kommer ihåg förra kräftskivan som jag var med på, haha... Det fick ganska vilt till, och dom fick nog inte ut oss förrän 4,30 på morgonen. Planerar att det inte ska bli tidigare denna gången! ;) Ska bli kul att träffa min Jöösse igen också! :)
Har dammsugat över lägenheten och bäddat rent nu, för inatt har jag övernattningsgäst/er. :)

Snart dags att hoppa i duschen, och fixa till sig lite. Jodåsåatte. NU KÖR VI!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0