Ledig dag!

Denna veckan är rätt skön om jag får säga det själv. Jobba mån & tis, ledig ons, jobba tors + fre, och sen ledig lör & sön. Har man det bra eller? ;)

Skönt med en sovmorgon idag. Ställde klockan på 9, men gick inte upp förrän en halvtimme senare. Hoppade i duschen och käkade lite frukost.

Jag har varit på lunchdejt idag. En rätt trevlig sådan :) Knasboll med sjuk humor! Sjuk humor är bra! :) Därefter fick jag ett ryck och körde först till Burlöv (som för övrigt är jättetråkigt...) för att komma hem med lite smått bara, så därför fick det bli en snabbis inom Center Syd också. Hittade i alla fall en vit hood där. Bra att ha nu till lite kalla höstdagar/kvällar. :)

Precis kommit hem från en sen powerwalk. Jag fick ju vänta ut regnet! Men det blev i alla fall en rejäl runda på ca 8km så det får man väl vara nöjd med. :) Testade att springa en liten bit, men la det på hyllan... Jag tyckte att jag kände nåt konstigt i knäet, så jag vågade inte utmana ödet. Det är skit... Det har tagit mig tre år att komma till skott, och så kommer nåt sånt här emellan. Nåt sånt här... Vad det nu är.

Nä, en dusch på detta. Ha det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0