Lite sliten idag får man väl erkänna att man är!

Kräftskivan hos Jenny & Micke igår blev verkligen hellyckad! Så trevligt och roligt vi hade! Jag hoppas på att någon snart lägger upp lite bilder på facebook så man kan "låna" några där :) Jag är inte så duktig på att ta med kamera, eller att använda den längre... Annat var det för nåt år sedan. :)

Jag och Sofi stapplade hemåt vid 04.00 imorse i alla fall. Vaknade vid 12 tiden i middags. Då fixade vi i ordning lite god frukost och kaffe, som vi käkade framför en film i soffan. Sen blev det ännu en film, och jag råkade visst slumra till lite där. :-P Väldigt trött idag, inte alls bakis, bara trött. Jag drack inte särskilt mkt igår, men det blev en lång kväll.

Skulle egentligen tvätta idag, men jag får ta det en annan kväll. Jag orkar inte. Orkar inte halta ner för trappan heller. Det är jobbigt nog som det är.

Nä, nu ska jag se vad jag ska göra... Käka lite mat, eller duscha först?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0