Lördag middag, och jag är i farten.

Efter att ha sovit 50 min på soffan igår kväll, var det ett jäkla jux [?] att somna inatt. Vid två gick jag upp ur sängen och rökte en cigg, för att sen gå och lägga mig för att ge det ännu ett tappert försök... Det där med att somna gott. När klockan var 2.30 hade jag fortfarande inte somnat, men det var i alla fall sista gången jag kollade på klockan. Hatar såna kvällar/nätter när det är stört omöjligt att somna!

När klockan ringde imorse, kom jag lite motvilligt upp ur sängen i alla fall. Och sen flöt morgonen på rätt bra. Eftersom det är lördag idag, tyckte Camilla vi skulle ha frallor. Tydligen är jag lättövertalad... jag som skulle käka frukost hemma när jag gick hem på mina timmar. :)

Så när jag väl kom hem, satte jag igång med att fixa lite mat. Middag tills ikväll, eller kanske imorgon. Jag är inte hungrig idag känner jag. Blev några rödlöks-och fetaost pannbiffar rullade och stekta i alla fall. Sjukt gott är det, men idag kan det hända att jag kör på yoghurt och müsli bara. Vi får se.

Blev erbjuden en lunch idag... men det får bli senare i veckan. Måste hinna vila innan jobb i em/kväll.
Ha en bra lördag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0