Måndag 22/8

Idag blev det en lång och härlig sovmorgon! Fin frukost, och lite segande i soffan. :)

Kaffe hos Jenny... Ett besök hos frissan. Klippte millimeter och betalde ändå fullt pris. Men men, det är ju så det är. Och överraskande nog har jag inte gett upp tanken om att låta håret växa ut litegrann... för då hade det minsann rykt av idag! ;)

Kände mig lite shoppingsugen också, så det fick bli till att köra till Centan. Kom hem med ett par träningsbyxor, hårfärg, fyra st baströjor och örhängen + halsband. Typ 700 spänn för allt c:a. Överkomligt.


Nä, lite te nu... Ska fortsätta titta på mitt program här på tv'n.

xoxo
P.S. Jag hatar tvångsvila! Alla bara pratar om att dom ska till gymmet, ut på en powerwalk bla bla bla.... och jag vill så gärna, men kan inte. :/  Man blir fan ledsen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0