Mys-Fredag

Haft en supermysig kväll med underbara Cellebus :)

Vi har ätit en god middag bestående av lax, kokt potatis, kokta morötter och kall Lemon/dill sås. Det blev verkligen smaskigt gott, och det var svårt att låta bli att ta om... Så tog om, gjorde vi :-)
Till kaffet ikväll delade vi ett Lindt Dark Roasted Almond. Lätt att det ska köpas hem fler ggr! Smakade som ett mörkt schweizernöt choklad... På ett "ungefär" :) Riktigt gott!

En kisserunda med Xena, kompisförsök mellan hunden & katten, massa snackade och sen blev det visst en film i soffan. "Crash" hette den. Först blev vi inte kloka på den, och tänkte väl först att den var dålig... Tur vi inte gav upp! Vilken film!! Lämnade verkligen en hel del eftertanke!

Tack fina du för ikväll! <3 Du är guld värd!

Dags att sova sig nu... Fast det blir nog inte så svårt! Hoppas mitt knä är bättre imorgon. Vet att jag borde vila det, men kan inte sitta stilla... Vill ju RÖRA på mig, nu när jag äntligen kommit in i det igen efter en alldeles för lång paus. :( Men men... Vi får väl se. Dumt att överanstränga ett redan ansträngt knä, det kommer sluta illa bara.

Sov gott!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0