Onsdag

Sista lediga dagen idag, imorgon börjar allvaret igen. Jobb torsdag och fredag - rätt skönt med en mjukstart. Och helgen är fullplanerad, och det ska bli såå kul! :) Middagsdejt & mys med Celle på fredag kväll, kräftskiva på lördag! Gött!

Gick och la mig lite efter 12 inatt, tänkte det kan va bra att försöka komma in i rätt tid igen. Det tog en jäkla tid att somna, och imorse har jag vaknat flertalet ggr. 9.15 gav jag upp och gick upp i alla fall. :) Kaffe, frukost och sega sig i soffan lite. Pratade med en killkompis om både det ena och det andra... Så nu fick jag lite idéer!

Ska ringa Jenny och höra om hon vill med mig ut till Lödde och kolla en sak... Behöver smakråd.

Konstigheter i mitt knä idag, samma knä som tidigare. Fuck. Alltid nåt.

Nä, men på återseende vetja!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0