Stranden igår - Soffan idag

Igår vaknade man till fint väder, så det blev några timmar på stranden med mamma, Ann och Nathaniel. :)
Lilla trollunge! <3

Igår kväll blev det hämtmat och en rolig film hemma hos Ann & Nath. :) "Hall Pass" hette den visst. Den är till att rekommendera!

Inte lika roligt att köra hem, då det spöregnade, haglade och blixtrade en hel del. Det lös verkligen upp hela himlen, svårt att se vägen framför sig. Fast hem kom jag till sist! :)

Idag är det ju bara en massa regn, så kanske en dag på soffan idag då? :) Fast jag har lite jag skulle vilja hinna med idag, kanske lika bra att sätta igång med det så man kan slappa sen istället. Söndag redan. Ångest! Några sköna dagars ledighet till, sen så.... Bläääh. Det tänker vi inte på nu!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0