Undrar om man kan vända det till nåt bra?

Har haft en riktig pissdag! Längtade hem efter min säng redan vid frukostrasten, tur man hade massa att göra sen resten av dagen. Jag vet att jag låter vissa saker påverka mig, men det är inte så jäkla lätt att INTE bli påverkad när det är så nära inpå. Kryptiskt, jag vet.

Har väl en del funderingar för tillfället. Och det är väl det som spökar lite. Och att saker och ting jävlas för mig gör inte saken bättre. Ibland hade det varit kul med lite uppskattning! Det hade varit kul om knäet hade varit bra också, trots att det känns bättre idag. (Alltid nåt!) Funderade på om jag i alla fall skulle kunna ta en promenad, men jag vet, kommer jag väl ut så kör jag på i 190 och då är det kört igen kanske. Sååå.... Ännu en vilodag.

Ringde Jenny när jag slutade, skulle ev ta kaffe i em. Antar att hon sover... :)

Jag är trött. Och jag vill verkligen gå och klippa mig NU. Tyvärr hade min frisör fullt hela denna veckan också. :( Just my luck! Fast jag ska kolla mitt schema nu, och ringa henne igen. Kanske man kan få en tid i nästa vecka i alla fall. HOPPAS!

xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0