Den gick snabbt den också, denna helgen.

Då var jobbhelgen äntligen över! Körde ner till pappa efter jobb och satte bilen där. Som tur var hade jag min cykel på jobb sen personalfesten, så det var bara att trava dit och hoppa upp på silverhingsten! :)

Sen jag kom hem så har jag faktiskt gjort mig till litegrann. För första gången på kanske två veckor har jag LAGAT middag. Chili con carne. Annars så har det mest blivit att man ätit lite yoghurt, eller typ ägg och sill med lite grönsaker, ett knäcke etc. Ingen hunger för fem öre, man äter mest för att man måste.

Nu blir det lite kaffe på balkongen, och sen får vi se om jag orkar ta mig en powerwalk idag. Det är ju så himla varmt ute! Eller ska vi säga KVAVT!?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0