Det blev en dag förenat med både nytta och nöje. Det gillas!

Tidigt i eftermiddags hämtade jag upp Jenny och sen körde vi till Helsingborg och Väla köpcentra. Vi hann inte mer än dit förrän det blev kaffe för oss, och en bulle för Jenny.
Sen rände vi runt i alla affärerna! Jenny hade fel byxor på sig (läs: glömt spenderarbyxorna hemma) och kom billigt undan med 80:-. Själv blev det lite dyrare! Svarta byxor, jeans, kavaj, linne, 2 par trosor. Slutsumman blev ungefär 750:-. Ska testa dom svarta byxorna bara, ev åker dom tillbaka. (Orkade inte testa dom.)
Efter några timmar var vi rätt trötta i benen, och köpte vars en latte to go på Espresso House. Den njöt vi av ute i solen innan vi körde tillbaka mot Kävlinge. Tack babe för vår kvalitetstid idag! Det är roligt att vi fortfarande får våra ryck och sticker någonstans sådär! <3 :)
Ikväll har jag och Cellebus tagit oss en lång, och skön powerwalk. Det blev 10.52 km för att vara exakt. Riktigt skönt väder ute för lite motion! ;-) Och sen är det ett bra sätt att umgås på också ju. Tack för sällskapet! Det gör vi snart om igen väl?! <3 :)
Nu blir det en dusch för mig, och sen tänkte jag se film faktiskt.
Ha en skön kväll.
Puss o kram


Kommentarer
Jenny

Tack själv gumman! <3

2011-07-28 @ 22:43:28
URL: http://kosbruden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0