Du underbara söndag

Igår var planerna som så att åka in till Landskrona för att möta upp Sara m.fl. Så blev inte fallet, av diverse olika anledningar (men kan avslöja att det handlar om att någon drack lite för mkt!).


Men jag & min söta kompis som jag åkte in med hade en väldigt trevlig kväll ändå! :) Det blev att vi först hamnade nere på Tycho, och blev sittande där en bra stund då det började spöregna mitt i alltihop! Rätt nice att sitta under tak då! :) Gick ner till Fellinis efter det, och där stannade vi! Stötte även på två jobbarkompisar där! Världen är liten! :) Tack finaste för en trevlig kväll! <3

Idag har jag och småbrorsorna varit i Landskrona hemma hos farmor och farfar. Det blev en del kaffe, och färskt bröd med massa gott pålägg! Mysig söndag!

Har så klart även hunnit med en 6km's promenad ikväll. Det är rätt kul med det där programmet, Runkeeper, för man håller ju koll på sina tider och kan tävla med sig själv.

Nä, nu är mitt kaffe klart! Sen blir det en dusch och en film i soffan.
Ha det!
P.S. Imorgon är jag LEDIG!!! Wiihoo. Förhoppningsvis blir det en fin dag även imorgon, och då ska jag och Cellebus till beachen. Nice! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0