En dag i solen

Idag har det varit riktigt fint väder! Lagom förvånad imorse när jag vaknade och insåg att det nog skulle kunna bli till att åka till stranden :)
Tog det ganska lugnt, har man semester så behöver man inte stressa iväg - man hinner förhoppningsvis det man ska ändå! Vid 11.15 var jag, Jenny & Cellebelle på plats ute i Barsebäck i alla fall. Det blev några timmars slappande, kaffedrickande och solande. En mysig dag med två underbara töser!
Var hemma vid 16, och då blev det lite mat i magen och sen passade jag på att powernappa lite. Spänningshuvudvärk som antagligen kom efter massa sol och inget vatten.

Vid 19-tiden mötte jag upp Cellebelle, så kom vi ut på en skön powerwalk i kvällssolen! :) Det blev lite mer än milen vi gick... Bra av oss! :D

Nej, dags att sova. Imorgon är det stranden som gäller om det är fint väder, och på kvällen blir det till att åka till Landskrona och äta på restaurang! Fint, som snus!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0