En underbar dag... På LANDET!

Idag har jag varit på besök i Tågarp hemma hos Sara! :) Hon har nyligen flyttat till en ny (och egen) lägenhet, så man har ju varit lite nyfiken på hur den såg ut! Tyvärr bor hon i Tågarp... Hålan som Gud glömde ;) hihi
Supermysig, öppen och ljus lägenhet! Lätt en lägenhet som skulle passa mig också. :) Rätt vad det var, så överraskade jag både henne och mig genom att dyka ner i rabatten och dra ogräs. Men fint blev det!
Annars har det blivit en del kaffe, kaka, solande och massa, massa flabbande!! Försökte lösa världsproblemen... Blev vi nåt klokare? Svar: Nej.
Tack snäckan för mysiga timmar! Det får vi snart göra om igen! <3
Sara och Iza kramades lite också. Världens snällaste vovve! ;)


Kommentarer
Anonym

tack själv gumman!

det blev jätte fint!

det mååååste göras om snart! :D

2011-07-05 @ 19:30:16
Anonym

Sv: Absolut! Det kör vi på! :-) <3

2011-07-05 @ 21:33:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0