Första semesterdagen är över....

Igår när jag la mig hoppades jag på dåligt väder, just för att få lov att vara hemma och mysa hela dagen. Och banne mig, det var dåligt väder när jag vaknade imorse/fm. (Så jäkla otippat liksom?!?)
Jag gick i alla fall i sovshorts och linne fram tills kl var 16.30 i em. Varför kan man inte få lov att göra det? ;) Har hunnit med en del under dagen. Storstädat, rensat ut i garderober, lite telesamtal, kaffe-och-kaka fika med Jenny. Och nu ikväll blev det ett besök hos Ann & Nathaniel. :) Fick testat Anns tassimo (kaffemaskin). Först en cappucino och sen en caffe macchiato. Lillskiten somnade i en timmes tid, men vaknade sen igen och höll låda. Aldrig långt från ett skratt & ett leende, den! <3

Underbara du. Älskar dig, din lillfis!! :)
Nä, om man skulle göra ett försök att sova sig. Dumt att ställa om dygnet redan ju. ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0