Haft en mysig dag med mina två hjärtan! <3

Vid lunchtid tog jag, Ann och Nathaniel tåget till Helsingborg. Ganska smidigt när man har tiden att ta tåg istället för bil. Slippa allt bök med att hitta parkering etc.
Nathaniel & Ann väntar på att tåget ska komma.
Nathaniel tyckte det var jättekul att åka tåg i alla fall,
och kunde inte sitta still ens för fem minuter.
Väl uppe i Helsingborg löste vi t&r biljetter till färjan över till Helsingör, och gick på "Hamlet". Vi var uppe på soldäck för att titta, men det blåste en del där uppe.
Annars har vi mest strosat omkring i Helsingör under dagen. Tagit det lugnt, och njutit av att det faktiskt varit sol idag!
Hittade ett ställe att käka lunch/middag på. Det lät så himla gott, men jag tror att både jag & Ann var lite besvikna när vi fick vår mat och smakade den. Den mättade, men inte mer än det.

Min mat: Dansk fläskstek med potatis & rödkål
Anns mat - Kycklingfilé med pommes frites & bearnaisesås
Precis innan vi tog färjan tillbaka till Helsingborg, så var vi inom några spritbutiker för att glo lite. Kom ut med 1 liter Bailey's... Gissa om jag kommer att dricka MÅNGA koppar kaffe med Bailey's nu ;-) Mmm, längtar redan efter en! Himla gott...
Stannade till på ett konditori också där det blev kaffe & wienerbröd för mig & Ann, och en chokladmuffins för Nathaniel.
Tack underbara söta Ann & Nath för idag! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0