Halvvägs till Danmark och vänt....

Idag blev det en snabb tur till IKEA! Blev inhandlat lite smått & gott bara! Givetvis värmeljus, för det är sånt man måste bunkra upp med inför en kall vinter... men den tänker vi INTE på nu! (För om en vecka ska jag gå på tre veckors SOMMARSEMESTER!) :D
Skickade iväg ett sms till Soffan, för att höra om vi skulle ta en fika på Espresso House, nu när jag ändå var i Malmö. Det blev dock inget Espresso för oss, utan några koppar kaffe hemma hos henne i Bunkeflo! Det blev bra ändå! :) Och lika bra att slå två flugor i en smäll! ;) Bunkeflo är liksom halvvägs till Danmark ;) (Hur kan man bo där?!?)
Nu ska jag hoppa i kläder, och bege mig UTÅT! :) Dags att förbränna lite kalorier!
xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0