Ibland behöver man bara ta det lugnt.

Vila var nog precis vad jag behövde göra ikväll! Tror jag är rätt slut i knopp & kropp [om.sanningen.ska.fram?] för tillfället. Dels börjar det närma sig semestern, och man är väl redan inne i det tänket där och trött redan, plus att det varit halvkaos i min hjärna sista tiden. Kanske kan ordna upp sig snart det där! Får hoppas det. Jag bryr mig alldeles för mycket för att inte bry mig, om man kan säga så.

Lillebror har varit här en stund ikväll, för han var sugen på lite kaffe. Himla trevligt att han dök upp som gubben i lådan, bara!! Sen vet jag inte om jag var nåt vidare sällskap... men han framförde i alla fall inget klagomål så jag var nog ett bra sällskap ändå.

Imorgon kommer pappa å hans sambo hem från Turkiet. Jag undrar nog mest var dem tre veckorna har tagit vägen?! Känns som det var förra veckan dom åkte. Så imorgon är det även dags för mig att lämna tillbaks bilen. Trist! Detvar roligt så länge det varade, men klart, min lilla Bettan tar mig fram, hon med. (Hon är bara inte lika vacker.)

Nu blir det en kopp varmt Söderte för min del, och sen är det dags att hoppa ner i loppelådan. Söndag imorgon - och så var denna jobbhelgen också över. Härligt! Hoppas jag vaknar pigg, och utan huvudvärk bara...

Sweet dreams.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0