Lördagskvällen var trevlig, men imorse var det inte lika trevligt när alarmet ringde.

Lördagskvällen bjöd på en mycket trevlig kväll på Jakobsgatan! Cellebus hade bjuit hem på tjejmiddag nämligen. Det var jag, Celle, Malin, Vera, Bella & Sara.
Huvudrätt blev grillad fläskytterfilé, hemmagjord potatissallad, sallad och lite olika såser till det. Mums, så gott med grillat! Till efterätt blev det hemmagjord vitchoklad glass med lite bär & frukt till. Jättegott... och SÖTT! Massa snackande, vin- och ciderdrickande under kvällens gång! Tack Cellebus för kvällen! Bra iniativ, och verkligen trevligt! <3
Kan nog erkänna att det var lite segt att komma upp imorse när klockjäveln ringde! ;) Rätt så trött faktiskt. Jag har klarat av första passet idag redan. Tog en god bullfrukost med C & T innan jag stack ifrån jobb i fm.
Funderar på vad man ska hitta på dessa 3.5h jag har hemma... förmodligen inget. Kanske blir en powernap i soffan så småningom. Städa kanske? ;)
Fatta... Kl 22 ikväll har jag SEMESTER!! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0