Måndagsgöra & Bästismys

Idag har man hunnit med en del:
* Jobbat
* Snabb kopp kaffe hos Jenny
* 45 min powerwalk i värsta värmen (puuh!)
* Storstädning hemma

Och sen har jag haft söta lilla Jenny här heeela kvällen. :) Massa kaffe, glass med jordgubbar o hallon, en jättebra film som vi inte ville skulle ta slut, och en del pop corn! Mysmys de luxe! :) Tack underbara du för ikväll!! <3

Imorgon är jag ledig och det ska bli så skönt! ÄNTLIGEN! Jag har längtat efter dig, du sköna sovmorgon! Blir det strandväder, så får man väl passa på att åka ut till Barsebäck och steka några timmar, annars får det bli en sån där hemmamys dag. Kan vara skönt ibland! :)
Nu är det dags för mig att hoppa ner i min renbäddade säng... Guttans! Härlig känsla! :)
Sov gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0