Mys med underbara vänner - det kan inte bli bättre!

Hade en toppenkväll igår hemma hos Jenny & Micke! Det blev en del vin, och så spelade vi lite spel - Uno & SkipBo. Avslutade en bra kväll med att se film. Tyvärr somnade denna svensken mitt i filmen... men det var en bra film! ;)

Tack Jenny & Micke för en underbar kväll!
NI är underbara! <3
Nu ska jag snart ta på mig och bege mig ut på powerwalk. Efter vin & gott igår, så behövs det minsann. :) Senare ikväll ska jag till Eslöv. Dricka rosé och äta jordgubbar med min fina Ann. Imorgon bitti ska vi köra till Svenljunga - destination ULLARED! Får vi se om vi kommer hem med nåt skoj! :)

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0