Mysdag

Idag är det redan onsdag, halva veckan gången. Otroligt hur fort tiden går!
Just nu väntar jag bara på att klockan ska bli 12, för då ska jag ringa och väcka Jenny. :) Idag tänkte vi ha en mysig dag tillsammans. Vi ska nog köra upp till Helsingborg, ev till Väla för att shoppa lite. Löning idag dessutom! Najs! Fick dessutom en sjukt bra lön denna månaden, en del storhelgsob etc. Då får man passa på! Fast, sen har jag ju annat jag skulle kunna lägga pengar på också... Jag är sjukt sugen på en ny soffa! :-P
Aja. Nu får det bli lite mer kaffe och en cigg. Ett samtal till Cellebus också! :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0