Och här sitter man nu med fötterna på soffbordet.

Det var visst fredag idag, men när man jobbat kväll och dessutom ska jobba hela helgen så har man väl kanske inte riktigt den där "helgkänslan".

Hann med Burlövs Center innan jobbet i alla fall. Fick nämligen reda på att Ann, Freddy, Ruth, Jotte & Nath skulle dit. Så jag tänkte, det hade varit kul att sticka dit & överraska dom, & ta en fika. Det var bara det att Ann hann se mig före jag såg dom! ;) Men men. Trevligt var det i alla fall... och lattén var god! :)

Kvällen på jobb var relativt lugn som väl var. Det blev lite knäppt med en vårdtagare bara, då det kändes som vi missförstod varandra vad vi än sa. Till sist frågade jag henne om jag skulle gå ut genom ytterdörren och komma in igen, så vi kunde börja om från början. Oerhört frustrerande när man känner att det kvittar vad man än försöker, så går det inte att rätta till. Det löste sig i alla fall till allra sist.

Nej, nu ska jag gå & föna håret så det är torrt innan man kryper ner. Den där varma duschen när man kom hem var guld värd!

Sov gott.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0