Och regnet det bara faller ner.

Idag har jag hunnit med en del, och dagen är inte slut ännu.
* Tvättat mellan 12-16
* Center Syd
* Systembolaget
* ICA


Nu har jag precis käkat lite middag. Idag blev det chili con carne med sallad och två knäckebröd. Behöver verkligen dammsuga också, så det är kanske lika bra att sätta fart med det så det blir gjort.

Ibland är det skönt med ensamheten. Idag är en sån dag. En del tankar och funderingar kring människor. Den ene är ibland konstigare än den andre. Jag är i alla fall trött på det nu. Det är bra så!


Kommentarer
Jenny

Mmmm skönt i bland att vara själv...

Men om det inte är en sån dag så e det bara jubbigt..

2011-07-28 @ 22:43:00
URL: http://kosbruden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0