Alldeles för lite sömn gör sig fort påmind, men trots det...

Idag:

* Jobbat i 6,5h
* Städat över lite snabbt (för att slippa imorgon på min lediga dag! Smart som tusan!)
* Tvättat 4 maskiner tvätt
* Haft Ann & Nathaniel här på middag - hårfärgning - kaffe och massa gosande! <3

Jag är sjukt trött, och har varit det både igår och idag. Kan inte somna om kvällarna, så klart att det tar lite på krafterna att ligga vaken till sådär kl 03.00 och enbart sova 3h. Dessutom så har jag haltat i två dgr nu, och det är både fysiskt och psykiskt ansträngande det också. Vill bara att det ska gå över nu, så jag kan se till att motionera igen. Jag vill ju kunna röra mig som jag vill och är van vid att kunna röra mig!

Oavsett, så ska det bli riktigt skönt att vara ledig imorgon och komma ifatt sig själv lite!

xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0