Årets midsommarfirande

Årets midsommarfirande blev (även i år) på Jakobsgatan! Skillnaden var att vi var hemma hos Hilde, istället för hemma hos Bella & Kenny, men minst lika trevligt! :) I stort sett var vi samma personer som förra året, med några undantag.

Det blev god mat, och massa mat - alldeles för mycket mat också. :) Och även i år körde vi våra midsommarlekar - vem kan spotta groda längst?, tugga & svälja kolasnöre snabbast, hoppa säck, stafett med överlämning av apelsin och sen var det den där'a Irländska julaftonen. Haha, herregud...

Det var i alla fall en trevlig kväll, och vid 2-tiden inatt gick jag, Sara & Jimmy hemåt. Jag hade ordnat till mig en sängplats hemma hos mamma - nära och bra. Så idag har jag fått både en god frukostbuffé och en supergod middag bestående av oxfilé, bearnaisesås och potatisgratäng. Det är inte fel ibland att övernatta hos mamma... Man är ju inte van vid sån uppassning! ;) (Tack för allt!!)

Jag kom hem för ca 1h sedan. Jag orkade inte bege mig tidigare om än det är skönt att komma hem. Fast idag har det varit riktigt trevligt, då Robban var hemma och Tobbe kom förbi på kaffe några timmar. :)

Jag har inte varit det minsta bakfull idag, då jag faktiskt inte drack särskilt mycket. Det är bara det att man är trött & sliten ändå. Så nu tänker jag hämta min kudde och en filt, och lägga mig framför tv'n. Jojomensan.

Ha en skön lördag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0