"Det blev en dag på stranden..."

Vaknade kl 9 imorse och tittade ut... Jodå minsann, solen sken! :)

Kokade en kanna kaffe, slängde ner handdukar i min väska, på med bikinin och bredde en frukostbulle för att ha med mig. (Frukost smakar bättre med en god kopp kaffe på stranden!) Ringde mamma under tiden för att kolla så att hon var vaken. Och det var hon.

Hämtade upp mamma lite över 10, och körde sen ut till Barsebäck & Saltsjöbadet.

Det blev 4,5 h timme på stranden idag. Riktigt härligt! Jag badade dock bara en gång, men det var i alla fall en gång!? :) Mamma var ju kylling...

Blev en kaffe hos Jenny på hemvägen. Fick tillbaka en klänning som hon hade hittat i sin garderob. En som hon fick av mig en gång när jag var "några" kilo större. Den satt sjukt bra nu på mig! Förr kom jag inte ens i den. Skoj! Supersött linneklänning!

Nyss duschat... Såg jag är lite röd här och var, men det går över. :)


Bild från idag! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0