Idag är en såndär dag då man helst skulle vilja ligga på stranden och steka en massa.

Det är så sjukt varmt ute idag, så man vet inte riktigt var man ska bli av. Såna här dagar vill man helst ligga ute vid havet och ha det gott! Tyvärr jobbar man någon vecka till, men man får ju verkligen hoppas att vädret det håller i sig nu!

Imorgon är jag ledig, och då blir det i alla fall Barsebäck med mamma. Ev skulle Jenny också hänga med ut, om hon orkade. Jag hoppas på det! Sova för att man jobbat natten kan man även göra på stranden ;)

Nä, nu ska jag nog betala lite räkningar. Har inte gjort det för denna månaden ännu. Dåligt av mig! ;)


Kommentarer
Jenny

Hade meeer än gärna kommit ut i dag men med tanke på att jag har haft VÄRLDENS MIGRÄN mer än halva denna jubbenatten så stannar jag hemma och försöker sova ordentligt! Puss

2011-06-30 @ 07:26:54
URL: http://kosbruden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0