Malmö idag!

Det är rätt skönt att ha lediga dagar mitt i veckan. I regel brukar dom infalla efter en jobbhelg eller före en jobbhelg, men inte denna gången. Denna gången har jag en ledig dag ändå! :)

Bestämde med Sofi för en vecka sen eller nåt, att vi skulle ses idag. För en gångs skull passade våra schema, annars brukar vi alltid jobba om varandra. Det blev lite shopping & en god caesarsallad på Espresso House när det var dags för lite mat. Brunch får vi väl kalla det, för vi skippade frukosten och körde direkt på lunchen. :)

Ganska mkt rea i stan för tillfället. Sofi kom hem med ett par sandaler, och själv hittade jag fina underkläder - men som vanligt var det inte på rea. Annars var det inget jag fastnade direkt för.

Nu har jag precis förberett det jag kunnat inför morgondagens midsommarfirande. Kokat äggen, klippt gräslöken, snoppat (vad är det för ett ord!?) jordgubbarna och rensat rädisorna. Det kommer bli fint! :) 18.00 imorgon kväll befinner vi oss på Jakobsgatan för att fira Midsommar! Haaarlet! :)

Nu är det dags för mig att byta om och bege mig ut på en powerwalk. Känner att jag behöver det. Alldeles för mycket i huvudet ikväll känner jag. Stress!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0