Ännu en dag...

Jag vet inte vad det är med mig för tillfället.
Igår hade jag en himla huvudvärk.

Idag har det väl varit lite bättre,
huvudvärken kom först lite senare idag.
Trodde det berodde på att jag sovit dåligt,
men inatt har jag sovit jättebra.

Det känns skitjobbigt just nu,
nästan som man känner sig vilsen.
Jag är extremt röksugen, men jag försöker ignorera det.
Den där ciggen kommer inte hjälpa mig ändå.

Jag vet nåt som hade hjälpt mig, mycket.
Och Jag vet att det inte är så lätt att läsa andras tankar,
Men ibland känns saker så självklara och detta är
väl kanske en sån sak som jag känner så om?!

...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0