Äntligen fredag?

Haft en supermysig frukostdejt med Jenny i förmiddags! :-) Det slog mig att det verkligen var längesedan som vi hade just en sådan... Tack gumman, du är bäst!

Hade tänkt skriva klart den där sabla uppgiften nu i etiken. Vill bara bli klar med "skitet"! :-) Mejlade läraren för jag förstod inte riktigt hans rättning på mina uppgifter jag skickat in till honom, men det visade sig att jag gjort precis rätt, och att det var han som missat! Wiihoo, härligt!!

Annars så är det jobbkväll för mig idag. Inte så himla jättekul kanske, men det får gå det med. Jag slipper i alla fall en delad tur den här helgen, och det är jag glad för i alla fall! :-) Längtar till söndag eftermiddag, då ska jag hålla helg. Är ledig på måndag och hoppas på att få studieledigt på tisdag. Då tänker jag köra ett riktigt "race" :-)

Ha en skön dag...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0