Fredag!

Undrar när det där röksuget ska försvinna? Varenda dag känner jag att jag skulle vilja ha en ciggarett, helst om kvällarna här hemma. Det går väldigt bra på jobb faktiskt. Idag är det faktiskt 11 dagar sedan jag rökade. Grymt bra! Har fortfarande sex ciggaretter hemma... Men jag rör dom inte. 

Sitter och pluggar lite för tillfället, snart dragit i mig två koppar kaffe. Jag är TRÖTT!

Ikväll blir det mys med Cellebus :-) Idol, kaffe och äpplakaka med vaniljsås! Mums :-)

Tänkt mycket på en sak dom sista dagarna, idag var jag tvungen att fråga. Det var inget oväntat svar, men jag behövde svaret i alla fall.
Jag är ju en riktig tänkare. Har jag väl börjat fundera på en sak som jag inte riktigt förstår, så tänker jag på det. Sen tänker jag på det ännu hårdare, efter ett tag mår jag dåligt av det för jag "tror" att jag vet och till sist brister det - och då frågar man. (Sen mår man bättre!) Att man aldrig lär sig!!

Saknad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0