Kanelbullar & Ajkia!!

Idag är det Kanelbullens dag!! :-)
Mina hembakta bullar kom till nytta idag med andra ord!
Tog med till jobb, som vi hade till vårt em möte.

Efter jobb körde jag hem till Cellebus, där hon väntade på parkeringen.
En tur (idag igen!!) till Malmö & Ikea blev det :-)
Passade på att käka middag där, spätta & remoladsås är inte fy skam.
Men jag erkänner att jag ätit godare...

Kom hem med en ny golvväxt till vardagsrummet i alla fall.
Den jag hade slängde jag för ett tag sen, då den varit stendöd jättelänge.
Annars var jag mest med som sällskap, då Celle skulle shoppa lite nytt :-)

Hade tänkt ut & springa innan ikväll, men jag orkade inte...
Så himla sliten! Får ta det kanske imorgon istället...

Längtar tills torsdag!! Äntligen ska jag klippa mig!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0