Kvällsfika ♥

Nu har jag och Jenny precis tagit en snabb kvällsfika innan hon skulle åka och jobba! Kaffe & kanelbulle är såå gott!! Tack Darlinn för sällskapet ♥ :-)

Det mysiga med höst- och vinterkvällarna, är att dom är mörka och kalla och är utmärkta tillfällen för mysiga "fikor" med en bra vän. :-) Bara att tända en massa ljus, och ordna en god fika. Helst ska det vara en klädregel på mjukiskläder och fula, lurviga strumpor! :-D

Nu ska jag mysa ner mig i soffan, med en kopp kaffe. Har fula, lurviga strumpor på och min sköna morgonrock. :-) Kl 21 är det "Lyxfällan". Väntar samtal också... kommer nog parera Lyxfällan alldeles lagom.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0