Längsta söndagen på läääänge...

Idag har jag nog varit med om världens längsta söndag!! Dock menar jag det i positiv bemärkelse! :-))
Hunnit med jättemycket idag tycker jag (Härligt!!), men så är det väl när man vaknar tidigt också.
Bl a har jag tvättat halva dagen, och däremellan passade jag på att
ta en springerundai det fina vädret.  Jätteskönt ute!!
Slog till och med personligt rekord på tid per km. (Med 22 sekunder! Hur gick det till?!)
Fick ett ryck i eftermiddags och skulle ge mig på att baka kanelbullar.
Fattades några ingredienser, så jag var tvungen att köra ner på ICA och handla.
Det blev ca 45 kanelbullar i alla fall. Supergoda blev dom! Första gången jag bakat på riktigt smör.
Vilken enorm skillnad! (Efter min LCHF period vet jag att alla margariner och andra lightprodukter är skit.)
Bjöd hit Jenny på lite fika ikväll! Kaffe och nybakta kanelbullar kan ju ingen tacka nej till! ;-)
Tack för besöket, saknat dig i veckan!! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0