De sista dagarna...

Dåligt med uppdatering här i dagarna. :)

Bella & Kenny kom på middag här i måndags kväll. Hade fixat i ordning en lasagne, grönsallad och vitlöksbröd. Så gott! Och superhärligt middagssällskap! Haha :) Blev kaffe med Bella på ballis, och Kenny beslöt sig för en powernap på soffan ;) Härligt med gäster som känner sig som hemma... SÅ det ska vara!! :) Supertrevlig kväll i alla fall :)

I  tisdags jobbade jag bara till kl 13. Vädret var kass som sören, så någon powerwalk blev det inte. Körde hem till Sara efter jobbet istället för en snabb kopp kaffe... Tre timmar senare körde jag därifrån :) Trevligt som satan! :-D
Vädret påverkar mej en del ibland, kände mej helt "sonkig" på kvällen, så det blev en skön dusch och tv-soffan. Försökte råda bot på min tandvärk dessutom. JÄTTE... KUL! Så förutom att jag har ett knä jag försöker få en läkartid till, så borde jag skaffa mej en tandläkartid också för att bli av med den sista visdomstanden. SUCK.
 
Efter jobb idag var jag sjukt hungrig, så stack hem direkt och fixade middag :) Hann även en powerwalk ikväll :) Så skönt! Blir det inte varenda kväll, så är jag i alla fall nöjd med varannan! ;) Powerwalks funkar för mitt knä känns det som. Cykling/Spinning är än så länge uteslutet. :(

Imorgon kväll är det BIODAGS! :) Wiihooo :-P


Kommentarer
Sara :)

Japp, ikväll är det äntligen biodags :) :)

2012-08-30 @ 06:55:58
URL: http://saralofvendahl.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min Värld! ♥

En blogg om allt som hör livet till :)

RSS 2.0